مقالات حسابداری و حسابرسی

دانشگاه های برتر حسابداری در دنیا

دانشگاه های برتر حسابداری در دنیا

اگر به دنبال تحصیل در رشته حسابداری و امور مالی در یک دانشگاه برتر بین المللی هستید بهتر است که فهرست رتبه بندی موضوعی دانشگاه های جهان بر اساس معیار های QS را بررسی کنید.

زیرا آن رتبه بندی 200 دانشگاه برتر دنیا را بر اساس روش شناسی نشان می دهد که اعتبار کارفرما و اعتبار علمی را در نظر می گیرد.

دانشگاه های برتر دنیا برای حسابداری و امور مالی:

قابل ذکر است که دانشگاه های زیر 50 در محدوده ها رتبه بندی شدند (یعنی 100- 51) و بنابراین ما مقاله را با بررسی دانشگاه هایی شروع می کنیم که در بین 100 دانشگاه برتر از رتبه 150- 101 ارتقا پیدا کرده اند.

خدمات حسابداری

دانشگاه هیتوتسو باشی:

دانشگاه هیتوتسو باشی ژاپن، نخستین دانشگاه برتر حسابداری و امور مالی است که رتبه خود را ارتقا داده است که یک دانشگاه تحقیقاتی واقع در توکیو می باشد که مرکز علوم اجتماعی است.

هیتوتسو باشی برنامه آموزشی خود را از دانشکده مدیریت بازرگانی به عنوان “علوم اجتماعی کاربردی از کسب و کار تجاری و بازار ها” توضیح می دهد و برنامه های آن دانش تئوری را در زمینه مدیریت، حسابداری، بازاریابی و امور مالی برایتان فراهم می کند و چشم انداز بین المللی مورد نیاز برای نقش های رهبری در ژاپن و فراتر از آن را ارائه می کند.

دانشگاه هیتوتسو باشی

دانشگاه هیتوتسو باشی

دانشگاه RMIT:

دانشگاه RMIT (آرمیت) نیز بزرگ ترین دانشگاه استرالیا در بین 100 دانشگاه برتر حسابداری و امور مالی است که پیشرفت های زیادی در امتیازات آن برای شاخص های مختلف مورد استفاده جهت دست یابی به این رتبه بندی ها ایجاد کرده است.

برنامه های حسابداری RMIT بسیار دقیق هستند و با داده های ورودی صنعتی توسعه یافته اند و برای آماده سازی دانشجویان به عنوان نیروی کاری طراحی شده اند.

دوره کارشناسی بازرگانی (حسابداری) RMIT که اکثرا در ساختمان علمی نوآورانه سوانستون تدریس می شود شامل گزینه های پویای جهانی است که به شما کمک می کند تا بعدا در بازار کار، مانند تور های مطالعاتی و برنامه های تبادل اطلاعات دانشجویان، به شکل برجسته تری عمل کنید.

دانشگاه RMIT

دانشگاه RMIT

دانشگاه بریستول:

همچنین دانشگاه بریستول آمریکا با امتیازات بهتری برای کارفرمایان و اعتبار علمی، امسال با افزایش رتبه در بین 100 دانشگاه برتر حسابداری و امور مالی قرار گرفته است.

منشا اصلی دانشکده علوم اقتصادی، امور مالی و مدیریت آن به روز های اولیه خود دانشگاه مربوط می شود و هم اکنون بیش 1200 دانشجو در همه سطوح دارد.

در واقع محیط آموزشی پویا و چالش انگیزی را ایجاد می کند که می توان از آنجا با گستره وسیعی از مهارت ها و دانش فارغ التحصیل شد.

دانشگاه بریستول

دانشگاه بریستول

دانشگاه زوریخ:

دانشگاه زوریخ در سوئیس، آخرین دانشگاه از چهار موسسه ای است که امسال در رتبه بندی حسابداری و امور مالی از رتبه 150- 101 به رتبه 100- 51 ارتقا یافته است.

دانشکده بانکداری و امور مالی (DBF) این دانشگاه تخصص گسترده ای در بانکداری، امور مالی شرکت، اقتصاد مالی و امور مالی کمی دارد و مدرک کارشناسی ارشد آن در بانکداری و امور مالی دیدگاه عمیقی از دنیای بانکداری و بازار های مالی را برای دانشجویان فراهم می کند و از موقعیت دانشگاه در مرکز عمده امور مالی زوریخ بهره می گیرند.

دانشگاه زوریخ

دانشگاه زوریخ

دانشگاه ملبورن:

از بین دانشگاه هایی که به عنوان 50 دانشگاه برتر پیشرفت کرده اند دانشگاه ملبورن امسال در زمینه حسابداری از رتبه چهاردهم به رتبه دهم رسیده است و با همتای استرالیایی خود، دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW)، مشترکا در جایگاه دهم قرار دارند.

دانشکده حسابداری ملبورن شامل مرکزی برای حسابداری و مشاوره های حسابداری (CAIP) است که متعهد به ایجاد و حفظ مشارکت های بلند مدت با انجمن های حسابداری و تجاری از طریق پروژه های پژوهشی، سخنران مهمان و نشست ها و اقدامات دیگر است.

دانشگاه ملبورن

دانشگاه ملبورن

دانشگاه تورنتو:

دانشگاه تورنتو که در کانادا قرار دارد نیز امسال چهار پله صعود کرده است و هم اکنون در رتبه بیست و چهارم حسابداری و امور مالی قرار دارد.

دانشکده مدیریت جوزف ال. راتمن این دانشگاه گستره وسیعی از دوره های آموزشی در تجارت، امور مالی و بازرگانی را در همه سطوح مطالعاتی ارائه می کند و افتخار دارد که دارای یکی از انجمن های بین المللی پیشرو در زمینه تجارت است (تقریبا نیمی از دانشجویان از خارج از کانادا هستند).

شما می توانید مطالعات خود را از طریق تور های مطالعاتی جهانی، پروژه های مشاوره ای، برنامه های تبادلی و سایر موارد به صورت بین المللی درآورید.

موسسه مشاوران مطالعه مقاله طرف سیاه تخصص حسابداری را به شما عزیزان پیشنهاد می نماید.

دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو

دانشگاه بازرگانی لوئیجی بوکونی:

دانشگاه بازرگانی لوئیجی بوکونی ایتالیا، که با عنوان دانشگاه بوکونی معروف است، امسال از رتبه سی و سوم به رتبه بیست و نهم رسیده است و اعتبار کارفرمایی و امتیاز شاخص-H خود را ارتقا داده است.

بوکونی دوره های آموزشی مختلفی را ارائه می کند که به زبان انگلیسی در رشته های حسابداری، امور مالی و موضوعات مرتبط تدریس می شوند مانند کارشناسی ارشد حسابداری، مدیریت مالی و کنترل، که هدف توسعه دانش تکنیکی منسجم و روش هایی برای حرفه های حسابداری و امور مالی، اهمیت ویژه برای فرآیند های ارتباطات مالی، طراحی سیستم اطلاعاتی مدیریت مدرن و استفاده از مدل های تحلیل مالی برای راهکار های بلند مدت و پایدار است.

دانشگاه بازرگانی لوئیجی بوکونی

دانشگاه بازرگانی لوئیجی بوکونی

دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ:

در بررسی های بعدی، دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ در بین برترین دانشگاه های ارتقا یافته حسابداری و امور مالی است که از بین گروه 100- 51 ارتقا یافته است و هم اکنون در رتبه چهل و هفتم قرار دارد که امتیازات آن برای اعتبار علمی و کارفرما بیشتر شده است.

دانشکده حسابداری و امور مالی این دانشگاه نخستین دانشکده در نوع خود در هنگ کنگ است و برنامه هایی را ارائه می کند که یافته های پژوهشی پیشرو اخیر و شایستگی های حرفه ای را ترکیب می کند که توسط دانشکده بین المللی و میان رشته ای تدریس می شوند.

دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ

دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ

دانشگاه چینهوآ:

دانشگاه چینهوآ که امسال در رتبه بندی حسابداری و امور مالی پنج پله صعود داشته است هم اکنون در رتبه سی و چهارم است.

دانشکده تجاری این دانشگاه، دانشکده علوم اقتصادی و مدیریت (SEM) دانشگاه چینوآ حدود 3000 دانشجو دارد و نخستین نهاد در مین لند (سرزمین اصلی) چین است که مدارک تحصیلی آن مورد تایید AACSB و EQUIS است.

دوره کارشناسی حسابداری SEM علاوه بر این که درک کاملی از حسابداری مدرن را برای شما ارائه می نماید، دانش کلی از دنیای واقعی و گسترده، مهارت های ارتباطی به زبان های ماندارین و انگلیسی، و توانایی هایی برای نوآوری و بررسی های کمی مشکلات را فراهم می کند.

دانشگاه چینهوآ

دانشگاه چینهوآ

دانشگاه پکینگ:

دانشگاه پکینگ که امسال در بین 50 دانشگاه برتر حسابدار و امور مالی رتبه بندی شده است یکی دیگر از موسسات چینی است که هم اکنون با شش پله صعود به رتبه بیست و چهارم در دنیا رسیده است. پکینگ امتیازات خود را در چهار شاخص ارتقا داده و از نظر اعبتار کارفرما به امتیاز بالایی دست یافته است.

برنامه های حسابداری و امور مالی در دانشکده مدیریت گوانگوا تدریس می شوند که یکی از معتبر ترین و رقابتی ترین دانشکده های تجاری آسیا است که برنامه های تبادلی با مجموع کل 96 دانشگاه در دنیا در آمریکا، کانادا، اروپا و هر جای دیگری در آسیا دارد.

دانشگاه پکینگ

دانشگاه پکینگ

اگر این مطلب برای شما رضایت بخش بوده است، مطالعه مقاله محاسبه دانش فنی و ارزش اقتصادی را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای انجام کلیه خدمات مالیاتی می توانید با شماره 09120202822 تماس بگیرید.

رای شما به این مطلب

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد آرا: 0

از اینکه این مطلب مفید نبود عذرخواهی میکنیم

اجازه بدهید ما این مطلب را مفیدتر کنیم!

لطفا نظر خود را در بهبود این مطلب با ما در میان بگذارید.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *